محمد یاسین رنجبرانمحمد یاسین رنجبران، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

یاسین زیباترین آهنگ زندگی ما

اولین دندون نفسم

1393/1/26 1:02
نویسنده : مرجان
251 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صدتا سلام               من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم                     صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا                  شدم جزء کباب خورا

ٰ

چند روز بود که منتظر دیدن دندون قشنگت بودم و امروز اولین دندون جیگرم جیک زد وقتی داشتم بهت فرنی میدادم قاشق میخورد به دندونت و صدا میداد و منم چقدر ذوق کرده بودم خیلی خوشحال شدم شکرپنیرم میدونم که دندون درآوردن واسه تو خیلی سخته ولی به هر حال اینم یه مرحله از رشدته و میگذره مامانی زحمت کشید و واست آش دندونی پخت خیلی هم خوشمزه شد من وخاله جونیا هم خوشگل تزیینشون کردیم و واسه فامیلا بردیم تا بخورن و دعا کنن که پسر قشنگم راحت دندون در بیاره دست همگی درد نکنه با کادوهای خوشگلشون مارو شرمنده کردن


 

 

پسندها (1)

نظرات (0)