محمد یاسین رنجبرانمحمد یاسین رنجبران، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

یاسین زیباترین آهنگ زندگی ما

27تیر 91

1392/3/7 16:16
نویسنده : مرجان
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                              

الهی من فدات بشم،جیگرم زردی گرفتی و من خیلی حالم گرفته ست تازه 4روزته و من احساس کردم تو چشمت یه کمی زرده واسه همین سریع با مامانی و بابا جون رفتیم آزمایشگاه و متوجه شدیم که بیلی روبین خونت سیزدهه بعدش رفتیم دکتر و بهت قَطره داد این قطره باعث دل دردت میشه کاش همه دردات واسه من باشه و تو آروم باشی قشنگم واست مهتابی گرفتیم تا زودتر خوب شی نفسم این روزا خیلی کلافه ام

                            

آخه وقتی میبینم که کاری از دستم برنمیاد بیشتر عذاب میکشم

دکتر گفته باید لباس سفید تنت کنیم

دکتر گفت میتونم بهت شیر کمکی بدم تا هم زردیت زودتر خوب شه هم خوب سیر شی          

                                                

      از همه اینا که بگذریم باید بگم که امروز تولد باباجونی بود

                                                                        

niniweblog.com

 

                  niniweblog.com            

                                                      niniweblog.com

 

 

 امسال حتی نتونستم یه کیک واسش بخرم ایشالا سال دیگه براش جبران میکنیم

بابا علی جون ایشالا 120سال سایت روی سر ما باشه و به همه آرزوهای قشنگت برسی دوست داریم 

                                                        

                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایمان
7 خرداد 92 16:07
عزیزم خدا حفظش که چقدرم ناز خوابیده الهی بگردممممممممممم