محمد یاسین رنجبرانمحمد یاسین رنجبران، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

یاسین زیباترین آهنگ زندگی ما

ختنه کردن پسر گلم

1391/6/13 0:12
نویسنده : مرجان
836 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 13 شهریور،51 روزته و من و مامانی و بابا جون بردیمت بیمارستان واسه ختنه من تو اتاق انتظار نشستم و مامانی و باباجونم پشت در اتاق عمل،به جز تو دو تا جوجه دیگه هم اومده بودن ما سه تا مامان دل تو دلمون نبود تا اینکه شماها تو بغل مامان بزرگاتون تشریف آوردین،آخه تو چقدر پسر خوب و گلی هستی عزیز دلم از همه آرومتر بودی انگار نه انگار که اتفاقی افتاده اما...5دقیقه بعد چنان گریه ای کردی که جیگرم کباب شد دکتر گفت چون جیش کرده اینطوری گریه میکنه من که اصلا دل ندارم واسه همین باباجون بغلت کرده بود و راه میبردت و همش قربون صدقت میرفت تا اروم بشی

گریه عزیز دلم فقط همون یه بار بود الهی قربون اون چشمات بشم من مبارک باشه جیگر مامان و بابا مرد شده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)