محمد یاسین رنجبرانمحمد یاسین رنجبران، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

یاسین زیباترین آهنگ زندگی ما

اولین شب یلدای گل پسرم

1391/9/30 17:25
نویسنده : مرجان
343 بازدید
اشتراک گذاری

یلدا یعنی زندگی انقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر بودن را باید    

                                            جشن گرفت

              

                  

 

 عزیز دلم امشب خانواده ما و عمو رضا اینا خونه عمه میترا جون دعوت بودیم چقدر زحمت کشیده بود و چقدرم خوش گذشت بعد از شام عمه جون میز میوه و تنقلات و از همه مهمتر هندونه رو چید و بعد از اون دبلنا و اسم فامیل بازی کردیمو کلی خندیدیم و خوش گذروندیم و اما شما تا ساعت 1 نصفه شب پا به پای همه بیدار موندی و کم نیاوردی ،الهی من فدات بشم که تو انقدر خوابت کمه و اگرم لطف کنی بخوابی با کوچکترین صدا بیدار میشی.

                                

 

نفسم ، عمرم ، زندگیم دوستت دارم چون زندگی مارو خیلی قشنگتر کردی با تک تک خنده ها و گریه ها و خوشمزگی هات عشق میکنم و هزاران بار از خدا تشکر میکنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)